OIKEUDELLINEN ILMOITUS

LAATIJA

Tämän sivuston on julkaissut:
Kuurojen Liitto ry
Ilkantie 4
00400 Helsinki - Finland

Julkaisusta vastaava henkilö:
Varainhankintavastaava Ville Anttila
Sähköposti: lahjoitukset@kuurojenliitto.fi

Käsittelemme tietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.

Rekisteröidyllä on oikeus tarkistaa tiedot, jotka hänestä on tallennettu rekisterinpitäjän järjestelmään, ja vaatia mahdollisten virheellisten tietojen korjaamista. Tarkistuspyyntö tai korjausvaatimus tulee esittää kirjallisesti sähköpostitse tai kirjeitse Kuurojen Liiton lahjoittajapalveluun. Tietoja ei luovuteta ilman henkilöllisyyden todistamista.

Tarkistuspyyntö ja/tai korjausvaatimus esitetään kirjallisesti osoitteella:
Kuurojen Liitto ry / lahjoittajapalvelu PL57, 00401 Helsinki
tai sähköpostilla: lahjoitukset@kuurojenliitto.fi

Rekisteröidyllä on myös oikeus kieltää käsittelemästä häntä itseään koskevia tietoja suoramainontaa, etämyyntiä tai muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten. Henkilötiedot voidaan myös poistaa rekisteristä asiakkaan tai hänen edunvalvojan erillisestä pyynnöstä. Muutokset lahjoittajarekisteriin -lomake: https://kuurojenliitto.fi/lahjoita/muutokset-lahjoittajarekisteriin/

MAKSUPALVELUTARJOAJAT

Kuukausilahjoituksen MobilePay-maksutavan palvelutarjoajana toimii MobilePay A/S suomen sivuliike (3246242-9, Keskuskatu 4, 00100 Helsinki www.mobilepay.fi).

Luottokorttimaksuissa maksunvälittäjänä toimii Stripe Payments Europe, Ltd. Kun maksat Stripen tarjoamilla luottokorttimaksuilla, hyväksyt Stripen ehdot, jotka löydät täältä.

Muiden maksutapojen kohdalla maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä palvelun toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

YLLÄPITO

Tätä sivustoa ylläpidetään ainoastaan Euroopassa (Irlannissa ja Saksassa) sijaitsevissa Amazon Web Services (AWS) -yhtiön datakeskuksissa:
Amazon Web Services Inc.
410 Terry Avenue North,
Seattle, WA 98109-5210, Yhdysvallat

Kaikkia henkilötietoja käsitellään ehdottoman luottamuksellisesti ja ne suojataan kaksivaiheisella salauksella.
Yhtiö, iRaiser, pyrkii varmistaan korkeimman suojaustason kaikissa ratkaisuissaan.